<

Обважування для авто: що підійде вітчизняним автомобілям

Отже, розглянемо, яким чином працюють різні деталі аеродинамічного обважування на вітчизняних авто.

Спойлер
Найчастіше спойлер на «задок» Лада Самара встановлюють з естетичною метою, що ж, подивимося, як автомобіль веде себе з цією деталлю обваження для машин в аеродинамічній трубі. Аеродинаміка авто покращилася лише незначно: коефіцієнт аеродинамічного опору зменшився на 1,5% або на 0007 одиниць. На 14,6% збільшилася притискна сила на задню вісь, притискна сила передньої залишилася колишньою. У поведінці автомобіля на дорозі практично нічого не змінилося, зате з’явився ще один стоп-сигнал, та й заднє скло стало менше забруднюватися: спойлер Лада Самара відводить від п’ятої дверки грізний потік повітря, який піднімає з дороги бруд і пил.

Є ще такий вид спойлера для Лада Самара як спойлер важелів склоочисника. За ідеєю, на високій швидкості він повинен сприяти ефективному очищенню скла завдяки збільшенню аеродинамічного притиску до скла. Однак при випробуваннях цього елементу обваження для машин ніякого поліпшення очищення скла ми не помітили, та й коефіцієнт опору не змінився, тому не радимо викидати гроші на даремний спойлер.

На даху ВАЗ 2110 спойлери також найчастіше встановлюються лише для краси. Як і у Лада Самара, при випробуваннях в аеродинамічній трубі виявилося, що спойлер зменшує коефіцієнт аеродинамічного опору на 1,5% (0005 одиниць). Зате ця деталь обважування для машин у ВАЗа помітно зменшила підйомну силу: на 41,5% на задній осі і на 7% на передній. Однак при звичайній їзді ніякі зміни не помітні, поліпшення драйверських якостей можна помітити лише при активній їзді по трасі.

Дефлектор

Дефлектор на Лада Самара відмінно виконує свою мету: в дощову погоду заднє скло дійсно практично не забруднюється. Правда, має велике значення правильність установки цієї деталі аеродинамічного обважування. Однак з точки зору аеродинаміки дефлектор на Самару – варіант не з найкращих. Уже після 144 км / год підйомна сила передньої осі збільшується з 21,4 до 36,5 кгс, а на задній замість притискної (-15,5 кгс) діє підйомна (35,3 кгс). Як висновок можна сказати, що дефлектор для цього авто корисний у плані збереження чистоти заднього скла, проте робить дійсно небезпечним пересування на високій швидкості, особливо на слизькій дорозі. Допомогти може додаткова установка спойлера: він компенсує збільшення підйомної сили задньої осі.

Захисні накладки на двері
Такі накладки служать відмінним захистом для крайок дверей від зіткнення зі стінками гаража або з близькорозміщених на стоянці автомобілями. Аеродинамічні характеристики захисні накладки не змінюють, зате дійсно непогано захищають кромку дверей від пошкоджень. Можна ще встановити накладки на ручки дверей: хоча вони ніяк не відображаються на аеродинаміці, ускладнюють відкриття дверей, проте багато купують їх заради естетичних цілей.

Накладки на бічні вікна

Досить популярний елемент аеродинамічного обваження авто, він зменшує попадання крапель дощу в салон і задування повітря при відкритих вікнах. У плані аеродинаміки накладки на бічні вікна виявилися абсолютно марними, зате помітно погіршилася оглядовість: ніби збільшилася рама вітрового скла. Побачити що-небудь через накладки практично неможливо, зате свою первісну функцію вони виконують непогано.

«Мухобійка», накладка на капот
«Мухобійка», як це стає зрозуміло з назви, служить для захисту лобового скла від комах. У ВАЗ 2109 встановлення накладки на капот збільшує підйомну силу передньої осі на 23%,  збільшується коефіцієнт аеродинамічного опору на 2,8% (0013 одиниць). У ВАЗ 2110 ця деталь обважування для машин також погіршує аеродинамічні характеристики авто: коефіцієнт збільшується на 2,7% (на 0009 одиниць), а підйомна сила на 19,7% для передньої осі і на 19,7% – для задньої. В результаті погіршення аеродинамічних показників дещо збільшуються паливні витрати.

При їзді ми помітили, що накладка на капот не рятує від розмазувань по лобовому склу комах, «мухобойка» захищає від мошок лише ту невелику зону, яку прикриває. У вузьку щілину між накладкою на капот і кузовом миттю забивається безліч бруду і піску, а вичистити його можна тільки знявши «мухобійку

НА КІНЕЦЬ ПРОПОНУЮ ПОДИВИТСЬ ВІДЕО ПРО ВРЛГОГРАДСЬКОГО МАРШРУТЧИКА, ЯКИЙ ЖОРСТОКО  БОРЕТЬСЯ З ПОРУШНИКАМИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ;))


Category: ВАЗ, Корисні поради, Кузов, Тюнінг

Comments (Прокоментуй!)

Trackback URL | Comments RSS Feed

There are no comments yet. Why not be the first to speak your mind.

Leave a Reply

/sidebar-narrow.php