Народний тест-драйв Lada Priora: попадання не в десятку

Продовжуємо досліджувати вазівський автопром. Минулого разу я тестував Ладу «Калину» і нагадаю, що цей автомобіль, на мій погляд, вийшов досить середненьким. Я б навіть сказав «сіреньким». Що ж, настав час подивитися на вазівський флагман – Лада 2170 або Лада Пріора …

Що попереду …

Я, напевно, не відкрию великого секрету якщо скажу, що Лада Пріора – це глибокий ресталінг вазівської «десятки», яка своїм корінням йде в «дев’яносто дев’ятку». Рідні плями «десятки» проглядаються в Пріорі так само легко, як рідні плями капіталізму на голові Горбачова. Але хочеться сподіватися, що у Пріори, навпаки, з кожним роком цих родимих ​​плям буде менше. Оскільки «десятка», враховуючи роки її випуску, була явно витягнутою з бабусиної скрині на тлі іноземних красунь.

 

вигляд ззаді

 

 

… що позаду – звичайний “бюджетник”

Якщо дивитися на нову волзьку красуню анфас, вона справляє два враження. Начебто і сучасно, але без родзинки. По-перше, фари і радіаторні грати. Все це, принаймні, з кінця 90-х. З корми, слава богу, зникли задні фари-смужки, змінившись більш сучасною оптикою. Ну а по-друге, будь-то фірмового стилю, що в на «морді,, що на« кормі »я не помітив. Якісь рисочки від «Хюндай Акцент», щось від «Шевроле Лачетті», якісь ще від чогось там. Може, це доля бюджетних моделей? Але, повторюся, всі хоч і скромно і кілька безлико, але сучасно. А ось якщо на нашу красуню подивитися в профіль, то побачиш … рідну «десятку». Ті ж двері, та ж лінія даху. Якщо оцінювати екстер’єр машини за п’ятибальною шкалою, то я б поставив Ладі Пріорі четвірку. З мінусом.

А багажник гарний – 430 літрів!

ідкриваємо двері і заглядаємо всередину. До речі, двері відкривається і закривається легко і без особливого шуму. Відразу погляд на  панель приладів. Ну, це я вже бачив. Здравствуйте, «Калина» … Ті ж спідометр і тахометр, датчик рівня бензину і температури двигуна. І те ж невелике віконце для бортового комп’ютера. Один в один. Але, панове, те, що можна для бика, негоже для Юпітера (хай вибачать мене древні греки за спотворення їх прислів’я). Так, формально автомобілі належать до одного класу «В». Але різниця – у вартості «Калини» і Пріори. При однакових комплектаціях вона становить, без малого, 14 тис. гривень.

А замість серця полум’яний, 16-клапанний, 98-сильний двигун

 

До речі, 14 дюймові колеса мають легкосплавні диски, і це не опція!
А ось центральна консоль порадувала. На тлі темного (і за традицією дешевого пластику) отака світла пляма. Ніша для всякої дрібниці закривається блискучими світлими дверцятками. Годинники – не стандартні, електронні з цифрою індикацією, а такі симпатичні кварцові (принаймні, з стрілочної індикацією). Внизу – три поворотні рукоятки керування нагрівником. Розподілом повітряних потоків керує кругла ручка, а заслінки переміщує моторедуктор. А ось попільничка зроблена безглуздо, користуватися практично неможливо – у відкритому положенні всі недопалки і попіл виваляться на підлогу. Але за це Вазу окреме спасибі від МОЗ, який попереджає про шкоду куріння.

Передня і задня оптика – звичайної сучасної форми, не ексклюзив

Дивимося далі. Зовні важіль коробки швидкостей справляє сприятливе враження. Невеликий (на моїй, наприклад, Шевроле Авео куліса ще та), акуратненький такий. Але ми перевіримо його ще й в справі. О-о-о, а ось це приємна несподіванка – підлокітник. Не знаю, нехай мене поправлять, але на класі «В», та ще й у такій ціновій категорії я підлокітників не зустрічав. Піднімаю його, а під ним – невеликий бардачок, під яким … ще один бардачок! Така собі російська матрьошка по-вазівски. Раз вже мова зайшла про бардачка, то найголовніший бардачок – ящик рукавички, на лицьовій панелі досить місткий. Внакидку, раз на 2,5 більше, ніж у “Калини”. Є ще один бардачок, його називають окулярником, на даху, поруч у лампою салонного освітлення. З приводу очок не знаю (малуватий він для них), а от сигарети там зберігати дуже навіть зручно. Але найбільший «бардачок», звичайно ж, багажник. Його обсяг 430 літрів, дуже навіть непогано. Але ось скласти задні сидіння для збільшення обсягу вкрай важко і при цьому треба зняти ще і підголовники.

Добре видно, що бічної підтримки у сидінь немає

До речі, для задніх пасажирів рівень комфорту досить високий, як для ВАЗів. Для них тут теж передбачено підлокітник. Майже VIP-місця)! Правда, просторунад головою досить мало. Причина – невелика висота, яка у Пріори становить 1420 мм, у той час як, наприклад у Шевроле Авео цей показник дорівнює 1505 мм. Різниця істотна! От не розумію, навіщо занижувати машини такого класу?! Це ж не спортивний родстер, врешті-решт! А ще мені не сподобався блок керування освітленням (зліва від водія). Я звик, що габарити і ближнє світло я включаю поворотом ручки включення поворотів. Тут же руку треба простягнути досить далеко від керма. Зате є можливість регулювання яскравості освітлення приладової панелі.

Впринципі, непогано …

Лада Пріора мого колеги по роботі має комплектацію «Норма». Вона включає в себе подушку безпеки, два передніх електросклопідіймачі та електрорегулювання дзеркал заднього виду. Кондиціонера немає. Так само як і натяку на активну безпеку. Ні ABS, ні системи розподілу гальмівних зусиль … нічого! Але це в нашому випадку, а от у виконанні “Люкс” є й ABS, і навіть ESP. Щоправда, як ці системи працюють на російському автомобілі, я не знаю. Але щось мені підказує, що алгоритм роботи далекий від ідеального і подібний алгоритмом опускання вікон. Незважаючи на технічний прорив (ну ABS, ESP, airbag), передні і задні вікна до кінця не “втоплюються” у двері! Може для когось це і дрібниця, але впевнений, що кожному хочеться іноді висунути руку у вікно і прокотитися з вітерцем. ВАЗ ж, напевно, вважає, що їздити з ліктем, що стирчить з вікна – не солідно. Так що фірмова тольятинська фішка залишилася і на Пріорі.

Але панель приладів вбиває, як у маршрутці!

Що стосується інтер’єру, то в порівнянні з «десяточною» він змінився здорово. І в кращу сторону. Але все одно залишився «бюджетним». Може, з точки зору економіки, його уніфікація з «Калиною» – це добре, але от з точки зору споживача швидше погано. Сидіння не мають бічної підтримки, якість матеріалів залишилася колишньою. Тому знову ставлю четвірку з мінусом.

При перемиканні передач, коробка шумить

Зате за динаміку – тверда четвірка! Її 1,6-літровий мотор потужністю 98 конячок розганяє автомобіль набагато бадьоріше, ніж набирає швидкість «Калина». Але знову ж таки не втримаюся від порівняння зі своїм Авео … Незважаючи на різницю в 13 «коней» (на користь Пріори), при розгоні до «сотні» кореєць все-таки “бере” Пріору! Є у мене питання і до підвіски. Жорстка – як і у Калини … Я розумію, що жорстка підвіска сприяє кращій керованості, але це ж не спортивний автомобіль, а типово МІСЬКИЙ! Гаразд, якби його робили німці з їх прекрасними автобанами, а так – брати-росіяни, у яких, як і у нас, швидше напрямки, а не дороги. Економія на амортизаторах. І очевидно посилені пружини, які аж ніяк не підвищують комфорт пересування.

Підлокітник має досить місткий бардачок …

... Під яким ще один!

З технологічної розкоші – рульове керування. Завдяки електропідсилювачу, кермо крутитися легко і о диво, він інформативний! Принаймні, зусилля на кермі при 5 км / годину і при 90 км / год розрізняються. Це дуже добре. Але зате він дуже «довгий» – майже чотири обороти від упору до упору.

Кнопка відкриття багажника. Незвично й поруч засувка ременя безпеки, не відкрити б багажник ненароком на ходу

А ось коробка передач залишає подвійне враження. З одного боку, хід важеля КПП не дуже довгий. Але з іншого – при перемиканні чується шум, та й першу передачу без вправності ввімкнути досить складно. Як зазвичай, доводиться розгойдувати рукоятку спочатку назад (у бік 2-ї передачі), а вже потім “встромляти” першу.

Ззаді також є підлокітник, як в лімузині!

При швидкості порядку 70-90 км/год в салоні шумно. І особливо чутна робота двигуна. Але знову ж таки, все це традиційно для волзького автогіганта. Ну, ніяк не хочуть зафарбовувати родимі плями соціалізму!

Кнопка керування дзеркалами, кнопки склолопідйомників і блокіровки дверей …
і пляшка “Моршинської”.

За свідченнями комп’ютера, на мосту, що з’єднує лівий і правий берег міста (довжина 15 км, обмеження по швидкості – 80 км / год, значить можна їхати 100 км / год, тобто режим траси) витрата палива склала 6,5 л/100 км . При паспортних 5,6 л. Ну це і зрозуміло. По-перше, спробуйте досягти тих паспортних даних, а по-друге, на мосту яма на ямі плюс здуття поперек дороги. Тому то й працюєш педаллю гальма. У звичайному міському режимі витрата 10 літрів (при паспортних 8,5). Причини  ті ж

Блок управління світлотехнікою. На мій погляд таке рішення не зовсім вдале

Що ще? Тепер, що трапилося з машиною за два роки експлуатації й 20 тис. км пробігу.
-У глушнику утворилася невелика дірочка.
-Замінено рідні гальмівні колодки (верещали). До речі, і у Калини та ж проблема з колодками.
-На чохлі ручки коробки передач теж протерлася дірочка.
-Були проблеми з електромотором склоочисника – потрапила вода, довелося виймати і чистити.

Ось поки що все.

Непогане місце для зберігання сигарет, а ось очки там зберігати
проблематично, місця замало

Тепер про саме основне. Про ціну.

Комплектація «Норма» в київських автосалонах на екземлярів 2009 року випуску висить цінник 74 тис. грн. А ось комплектація «Люкс» з кондиціонером, ABS і EBD вже потягне на 83 тис. грн. Багато це чи мало залежить від того, як рахувати! Якщо порівнювати Пріору з автомобілями приблизно одного класу і взагалі-то одній комплектації, випущеними в Німеччині, Франції, Кореї, Японії, то російська машина підкуповує своєю дешевизною. Хоча є цілком симпатичний Renault Logan правда з убогою комплектацією, але все ж француз (!) За 79 тис. грн. А ще непогано зарекомендував себе Lanos з практично такою ж комплектацією, але з двигуном трохи більшої потужності за 78 тис. грн. А саме головне, є Китай!

Geely CK: 1, 5 літровий двигун потужністю 93 л.с., 2 подушки безпеки, ABS, EBD, EBV, електросклопідйомники передні і задні, легкосплавні диски, протитуманні фари, CD-програвач, кондиціонер. А в результаті всього 65 тис. грн.

 

 

 

 

А ось бардачок гарний – місткий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місця для ніг водія не так щоб багато, але є машини в цьому плані й гірше

І як контрольний постріл в голову: Chery Eastar – седан класу “D” (навіть не «С», не кажучи про «В»!) З 2-літровим двигуном. Є всі, включаючи клімат-контроль і бічні подушки безпеки. І все це за ціною Лади Пріори комплектації «Люкс»!

GPS-навігатор: це не базова комплектація і навіть не опція.Kупуєш в магазині і ставиш. Зручна штука

Що ж, підіб’ємо підсумок. Лада Пріора – вдалий ресталінг Лада 110 …. який запізнився років на 5-6, тобто до початку ери Китаю. З’явилась вона б в той час і за такою ціною (з урахуванням інфляції), вона б йшла на «ура». А так: традиційно невисока для ВАЗів ціна, але вже вище, ніж у китайців і традиційно недовіра до якості вазівских автомобілів. На мій погляд Lada Priora не змогла вирватися з кола, в якому знаходиться її молодша сестричка Лада Калина – її будуть купувати ті, хто не може дозволити собі викласти хоча б 90 тис. грн. за більш пристойне авто. І, при цьому, більше довіряє Вазу, ніж Китаю. Я ж вважаю, що спадкоємиця «десятки» в «десятку» не потрапила …

Category: Test-Drive, ВАЗ