Історія автомобілів Acura

Акура (Acura) – північноамериканське відділення концерну Honda, що спеціалізується на випуску представницьких і спортивних автомобілів.

Народження марки Acura прийнято відносити до 1986 року, коли в США були відкриті складальні виробництва і торговельна мережа компанії. Першим автомобілем компанії стала модель на основі Honda Legend оснащувалася V-подібним шестициліндровим двигуном і пропонувалася в чотирьох типах кузова – седан, купе і хетчбеки.

Як символ нової марки використана стилізація букви “А”, що нагадує металеві щипці. Настільки простий малюнок викликаний трудністю реєстрації в США нової торгової марки – майже завжди в офіційному регістрі логотипів знайдеться схожий товарний знак.

Дещо пізніше з’явилася дуже успішна модель Integra. Модель випускають в трьох модифікаціях: LS, GS і GS-R. Дешевші LS і GS оснащують 1,8-літровим мотором в 140 л.с., під капотом спортивної версії GS-R 170 “конячок”.

На початку 90-х в модельній гаммі компанії з’являється унікальне купе NSX. Автомобіль був виконаний із застосуванням самих передових технологій – повністю алюмінієвий кузов, технологія VTEC та ін Завдяки успішній участі в гонках ноая модель швидко завоювала популярність і стала одним з найбільш продаваних спортивних автомобілів у Північній Америці.

Протягом більшої частини 90-х років компанія активно розвивала свій бренд і поступово проводила модернізацію модельного ряду.

Найбільш значні події в історії компанії відбулися на початку нового тисячоліття ознаменувався значними змінами в спектрі моделей компанії.

На Детройтському салоні 2000 р. відбувся показ нового купе 3,2 CL на подовженому шасі, а слідом за ним на Нью-Йоркському автосалоні в 2000 році з’явився люксовий автомобіль підвищеної прохідності MDX, уніфікований по кузову з УПВ Honda Odyssey.

Одна з головних новинок відділення 2001 модельного року – новий компактний спортивний седан EL, спроектований на платформі Civic VII покоління. EL оснащують абсолютно новим 1,7-літровим двигуном з системою VTEC потужністю 127 к.с., задовольняючим останнім вимогам ULEV по чистоті вихлопу. Модель EL продають тільки в Канаді.

У 2002 році Acura RSX замінила в модельній гаммі модель довгожитель – Integra. RSX оснащують 2,0-літровим двигуном потужністю 200 к.с. (Версія Type R) і 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

У 2001 пройшов незначний рестайлінг моделі CL (купе) і TL (седан). Моделі CL і TL створені на платформі Accord останнього покоління.

Один з небагатьох справжніх суперкарів з Країни висхідного сонця – купе NSX, що існує з 1991 року, модернізували до 2003.

У 2004 році стартували продажі автомобілів Acura в Мексиці.

Представлене в цьому ж році 3-її покоління шикарних седанів Acura TL, через кілька місяців після початку продажів завоювало лідируючі позиції в секторі седанів бізнес-класу. У 2005 році модель завоювала дуже престижну автомобільну нагороду – «Найбільш бажаний автомобіль».

У 2005 -2006 роках починається активне впровадження в модельну гаму повнопривідних модифікацій оснащених революційною системою повного приводу SH-AWD. У 2005 році була представлена ​​повноприводна Acura RL, а рік потому з’явилася подібна модель на базі Acura RDX.

Знаменною подією в історії компанії став вихід на китайський ринок – один із найбільш перспективних і прибуткових ринків світу.Зараз продукція продається і на японському ринку також.

 

 

джерело: http://acura.infocar.com.ua

Category: Acura, Історія авто, Автомобілі