Як правильно їздити в дощ?Як правильно їздити в дощ?які помилки не прощає дощова погода?

Їзда в дощ за великим рахунком не таїть в собі екстремальних небезпек , однак ,«мокрий період », що затягнувся цієї осені,  загрожує стати звичкою , а значить , водій може послабити увагу і зробити яку-небудь помилку , непрощенну в ускладнених опадами погодніх умовах.Насамперед, потрібно стежити за гарним оглядом з-за керма .

Автомобілі-утопленики – що робити? – http://autofun.com.ua/cars/yak-rozpiznaty-i-scho-robyty-z-avtomobilem-utoplenykom.html
У першу чергу , це пов’язано зі справністю склоочисників , насамперед – щіток , які у міру зносу гумових « війок » (рідше – каркаса) почнуть залишати на склі неочищені ділянки або смуги . Такі дефекти очищення будуть особливо небезпечні вночі , оскільки , заломлює світло зустрічних фар , вони будуть серйозно заважати огляду . Тому при виявленні найменших проблем з очищенням скла слід замінити щітки. Якщо немає можливості придбати серйозні брендові вироби , можна тимчасово обійтися продуктом середнього рівня: найчастіше такі двірники теж непогано очищають скло , просто будуть служити не так довго , як « фірмові».

їзда в дощову погоду

Також при їзді в дощ серйозно погіршує видимість з салону запотівання скла . Боротися з ним можна , усуваючи як причину , так і наслідок . У першому випадку простежте , чи не можна прибрати з салону непотрібні мокрі речі – парасольки , одяг , вологі килимки і т.п. ,адже випаровування вологи збільшують її конденсацію на вікнах . Присутні в салоні калюжки води можна видалити , серветками , паперовими рушниками , зім’ятими газетами.

Помітно зменшується осідання вологи на скло , якщо воно чисте зсередини – тобто ретельно промите миючим засобом. Якщо лобове скло вже запітніло , негайно направте на нього потік повітря з кліматичної установки. Краще , якщо повітря буде не гарячим , а прохолодним . Допоможе « розпотіванню » також привідкрита форточка, а кращий засіб – включений кондиціонер , який ефективно сушить повітря .

Саме до його допомоги вдається спеціальна функція швидкого « распотівання » лобового скла , яка є у багатьох сучасних моделей ( вона активується спеціальною кнопкою ) . Також існують спеціальні хімічні засоби , які запобігають осіданню води на вікнах зсередини салону. Застосовувати їх слід відповідно до інструкції , яка зазвичай рекомендує залишити необробленим одне , найменш « затребуване » вікно – повинна ж в кабіні волога конденсуватися хоч десь !
Борючись з запотівання заднього вікна машини , не забувайте , що його штатний обігрівач у багатьох моделей активується лише на 5-10 хвилин , після чого для економії енергії автоматично відключається . В умовах великої вологості короткочасного обігріву може виявитися мало , тому не виключено , що обігрівач доведеться « перезапустити ». Те ж саме можна сказати і про дзеркала заднього виду. Звичайно ж , крім поганого огляду, їзда в дощ несе водіям деякі інші складності , але це вже тема окремої розмови. Головне пам’ятати , що мокра дорога подовжує гальмівний шлях , а шар води на асфальті ( не завжди видимий за керма ) при їзді на високій швидкості може призвести до аквапланування і втрати керованості . Будьте уважні і обережні!