Як відремонтувати бампер самому в домашніх умовах?

Якщо ушкодження значні, то найпростіше придбати новий. Але це дороге задоволення. Бампер від 150 до 300 $ (на Пунто 55 наприклад бампер за $ 110. Чим від рідного відрізняється – бог знає. Може, взимку стане видно ;-) – Ред.), Фарбування під колір кузова близько 100 $, фарба 50 $, установка 100 $.

Спосіб 2. Швидкий

Куди конкретно можна з’ясувати по газеті  чи в Інтернеті. Коштувати ремонт буде близько 50 $ за годину.

Спосіб 3. Дешевий

Як правило, бампера роблять з поліетилену або подібних йому матеріалів. Тому пошкодження можна або заварювати, чи заклеювати епоксидною смолою зі склотканиною.

Заварка
Для роботи потрібен термопістолет , гострий шевський ніж, велика шкурка, ацетон, ремонтна фарба.

Ножем “завалити” з обох сторін краю тріщини / відірваного фрагмента так, щоб вийшла така картинка.

_____
/
__ / ___

Крупним шліфувальним папером зачистити отримані фаски для отримання шорсткої поверхні.Знежирити все ацетоном. Далі, використовуючи термопістолет, в отриману канавку наплавити поліетилен так, щоб з кожної сторони шва вийшла “гірка”.Найкраще для наплавлення використовувати поліетилен чорного кольору, але це не критично.

Після того, як шов охолоне шевським ножем зрізається “зайвий” поліетилен. В ідеалі зрізати зайве можна так, що в подальшому не потрібно ніякої
додаткової обробки. Якщо акуратно зрізати надлишкі не вийшло, то зробіть це наскільки можете добре, а потім прошкурьте шов папером, щоб зробити його ”врівень”.

Потім, коли з зовнішнього боку отриманого шва видалено все зайве, сліди ремонту можна зафарбувати ремонтної фарбою. Як показує досвід, якщо робити все по пунктах, то отримаємо  досить міцне з’єднання.

Іноді для міцності з’єднання перед заваркою шов стягують металевими дужками стяжками (як у скоби для степлера), вплавлених їх в поліетилен.
Потім шов пропаюється, зачищається і фарбується.

Заклеювання

Для роботи необхідні: епоксидна смола (Куплені в магазині! Це важливо, тому що смола на ринках часто продається неякісної і вона не завжди твердне, навіть при правильному розведенні), склотканина, велика шкурка, дерев’яні брусочки, дрібні шурупи / самонарізи, викрутка, гумові рукавички, пінцет.

Подженіть всі наявні у вас фрагменти зруйнованого вузла і зберіть його “насухо”.Потрібно домогтися того, щоб “складений” вузол був повністю готовий до склеювання.Якщо при склеюванні потрібно якось фіксувати окремі фрагменти – зробіть це, при можливості зафіксуйте щось саморізами і т.п. Пам’ятайте, що підганяти все потрібно БЕЗ клею, тому з розведеною смолою зробити це буде набагато важче, та вона й сохне швидко.

PS. Можу сказати, що на “процес” відновлення капітально відірваного замку бампера потрібен 1 (один) вечір. Також можу сказати, що міцність відновлених таким чином деталей така ж, або навіть вище, ніж міцність “нормальних” вузлів. Майте на увазі, що смола погано переносить нагрівання і згинальні моменти.

Tags: ,

Category: Корисні поради, Кузов, Цікаве почитати